سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----107861---
بازدید امروز: ----1-----
بازدید دیروز: ----8-----
کانون شعر و ادب دانشگاه علوم پزشکی فسا

 

نویسنده:
دوشنبه 86/12/6 ساعت 10:49 عصر

_منم_     آن عاشق تنها

که با یادت تمام لحظه های کوچک عمرم

                                       مثال کاروانی در بیابان های سوزان کویر عشق تو

                                                          _پیوسته می راند_

به جای اشترانش توده هایی از خیالات پر از خالی!

       سرابی مقصدش گشته

                                  - پر و سیراب از شادی-

مسیرش را

        که خارستانی است از خار و خون خط چین!

                                                به یادت با طرب با ذوق می آید

به نزدت می رسد آری. . .

                  برایت غنچه های خار می آرد!

                                           تمام غنچه هایی را که غم بر پای او افکند!

                                                  تمام سر گذشتش را برایت هدیه می آرد. . . .

به جای پاسخش اما . . .

                         نمک بر زخم می پاشی!!!

و می گویی به جرم اینکه من را بت می اندیشی

                                                       بباید روح توبردار آویزم

صلیبش می کنی تنها. . .

                                 میان کوچه های خالی از فردا   !

و تاجی مملو از گلهای خارستان

                          برای قلب ویران و ثمین اش هدیه می سازی!

همانم من

                   همانم             _عاشق تنها_

که با یادت

              تمام روح خود در قطره ای از اشک می گنجم!

             و دیوانی من از حرف دلم سرشار می سازم!

چرا اینگونه گشتم من؟؟!!!

       که اشکم را به چاهی پشت پلک سخت چشمانم  به حبس آرم!!

        و یا دیوان شعرم را به گردابی که خالی از نگاه توست بسپارم!!

                                           چرا پیوسته مستم من؟؟!!!


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ...
    من یا تو؟
    سکه دوستی!
    بیهوده!
    یاد
    بهار!
    ذهن پنجره!
    !
    تیغ زمانه!
    !!!
    !
    بی صدا
    سر در گریبان!
    از جنس خودم!
    فصل کشتار!
    [همه عناوین(324)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •